Åpningstider
Det er mulig å endre på åpningstidene til din kalender to ulike måter. Hvis du ønsker endre på åpningstiden, slik du selv ser kalenderen går du til "innstillinger -> kalender". Her legger du inn tiden som du ønsker at kalenderen skal vises for deg.
Hvis du ønsker å redigere åpningstiden til kalenderen din for Online Booking, gå til kalendersiden og klikk på de tre prikkene oppe til høyre, og velg ‘Åpningstider’. Her kan du enkelt bestemme mellom hvilke tider klinikken din holder åpent – hver dag i uken. Under ser du et bilde som viser hva som kommer opp:
Når du har valgt åpningstidene dine, overføres deretter automatisk til din Online Booking, hvilket betyr at klientene dine kun kan booke et tidspunkt når virksomheten din holder åpent. Under ‘Åpningstider’ kan du også legge til pauser, redigere åpningstider for forskjellige kalendere og endre åpningstidene dine i spesifikke uker. Husk alltid å trykke på ‘Lagre innstillinger’ når det er gjort endringer i åpningstidene dine.
Sidepanelet
Sidepanelet - Hvor finner du alt?
Sidepanelet er dynamisk, så det viser den informasjonen som er relevant for avtalen du har valgt, men hvis du ikke har valgt en avtale, viser det hva som er relevant for klinikken din generelt.
Har du ikke valgt en avtale, vil du altså kunne se:
Status på fakturaer for alle klienter i klinikken din (betalt, ikke betalt, forfalt).
Oversikt over udestående oppgaver på tvers av klientene dine i klinikken.
Velger du i stedet en avtale, får du presentert informasjon som kun er relevant for den valgte klienten. Disse er:
Staminformasjon om klienten din, som alltid vil være synlig øverst i sidepanelet.
Avtaleinformasjon. Altså informasjonen du er vant til å se når du trykket på en avtale før.
Journaler for den valgte klienten.
Status på fakturaer spesifikt for den valgte klienten.
Oversikt over udestående oppgaver spesifikt for den valgte klienten.
OBS: Hva du presist kan se på brukeren din, avhenger av rettighetene du har tildelt brukeren din og appene du har aktivert i systemet.
Disse avsnittene er:
Avtaleinformasjon
Journaler
Faktura
Oppgaver
Avtaleinformasjon
Her kan du se den samme oversikten og de samme valgmulighetene du har hatt hittil når du valgte en avtale.
Journaler
Når du befinner deg inne på sidepanelet kan du enkelt tilgå journalen til din pasient. Her vil du se alle tidligere journaler skrevet og du kan gå direkte inn i et nytt notat for å notere fra avtalen du sitter i.
AI-assistenten i journaler.
AI-assistenten er vår app som gjør det enklere for deg å få dokumentert alt til journal- innlegget ditt, mens du har konsultasjonen uten at det går ut over tilstedeværelsen din overfor klienten.
Når du har aktivert appen, vil du kunne ta opp en samtale med klienten gjennom enten en ekstern mikrofon, telefonens eller datamaskinens mikrofon, og konsultasjonen vil da bli automatisk transkribert for deg. Når konsultasjonen er over, stopper du opptaket og velger den passende malen. Deretter vil det bli laget en oppsummering, som du kan rette på før du til slutt godkjenner journal innlegget.
Vi har også laget en liten introduksjonsvideo som gjennomgår funksjonen: